• Nuevo

Cuan plegue o colapso / Cuando llegue el colapso

Referencia: 9788480947077

12,00 €
Impuestos incluidos

Editorial: Gara d'Edizions
Colección: Mareta
Autor: Lucía López Marco

ISBN: 978-84-8094-707-7

Formato: 13 x 21 cm / rústica con solapas / 76 págs.

Edición: 2024

Cantidad

Somos a las puertas d’un colapso: qué feremos cuan plegue? En istos versos s’enreliga a crisi climatica con a desaparición d’a luenga aragonesa y d’o espacio rural –con os suyos paisaches, cultura y costumbres–. Iste poemario ye un chilo que surte d’a maternidat y que con-vida a veyer o mundo dende os uellos d’o feminismo y a ruralidat.

Fuo premio Arnal Cavero d’o Gubierno d’Aragón 2022.

O churau d’ista edición acordó atorgar o Premio Arnal Cavero a ista obra por fer servir una poesía contemporania que surte d’o más fundo, creyando un microcosmos poetico y transmitindo un mensache espontanio y potent de carinyo por a luenga aragonesa.   

Estamos a las puertas de un colapso: ¿qué haremos cuando llegue? En estos versos se entremezclan la crisis climática con la desaparición de la lengua aragonesa y del espacio rural –con sus paisajes, cultura y costumbres–. Este poemario es un grito que surge de la maternidad y que invita a ver el mundo desde los ojos del feminismo y la ruralidad.

Fue premio Arnal Cavero del Gobierno de Aragón 2022.

El jurado de esta edición acordó conceder el Premio Arnal Cavero a esta obra por poner en valor una poesía contemporánea que surge de lo más profundo, creando un microcosmos poético y transmitiendo un mensaje espontáneo y potente de cariño por la lengua aragonesa.

9788480947077

Referencias específicas

Nuevo

productos relacionados

16 otros productos en la misma categoría: