Fraseología en Chistabín. Dizionario de refranes, modismos, locuciones y frases hechas en aragonés de la bal de chistau.

Referencia: 9788480940511

Editorial: Gara d'Edizions
Colección: Ainas
Autor: Fernando Blas Gabarda, Fernando Romanos Hernando
I.S.B.N: 978-84-8094-051-1
Formato: 17 x 24 cm / rústica / 144 pág.

Edición: 2003

COEDIZIÓN CON A INSTITUCIÓN FERNANDO EL CATÓLICO

En os zaguers años a fraseoloxía ha alquiesto una importanzia bital en a imbestigazion lingüística ta l’estudio y conoximiento d’una luenga estando una aina impreszindible d’a mesma. A sobén os dizionarios s’arroclan en o bocabulario alazetal endicando-mos a suya categorizazión gramatical mientres que a fraseoloxía son dizionarios d’uso d’os elementos menos flesibles d’as luengas.

O presén treballo ye una replega de mazadas, modismos, locuzions y frases feitas debidamén contestualizaus a trabiés de numbrosos exemplos que replegan a sabiduría y inchenio d’a chen d’a Bal de Chistau amanando-mos a las radizes de l’aragonés chistabín y a suya riqueza esprisiba. Se trata d’o primer dizionarios de faseoloxía de l’aragonés y a replega más estensa dende Pedro Arnal Cavero en 1953.

A suya confegurazión en dos partis, a primer que reculle de forma alfabetica todas as esprisions y a segunda que agrupa as dentradas a redol d’as parolas clau, li da una doble utilidá, no so que como treballo de recuperanza d’o patrimonio lingüistico aragonés, sino como instrumento ta l’aprendizache y o conoximiento fundo d’ista luenga.

Iste repertorio suposa una importantisma alportazión ta la dialeutoloxía y a lesicografía, produto d’a ficanzia mesa por os autors en as innumerables situazions bibidas en as poblazions que composan a Bal de Chistau a lo largo d’una decada y que han sabiu sintetizar y presentar-mos d’una manera áxil y amena en ista obra.

9788480940511

Referencias específicas

Nuevo

16 otros productos en la misma categoría: